søndag 18. april 2010

Sparkepose

Oppdaga for for ei stund sidan den utrulig GENIALE oppfinnelsen sparkepose, som er uunnværlig når ein ha ein liten makk som helst vil ha dyna av og putte tærne i munnen! Men, var for lite men ein, så eg måtte prøve sy meg ein til så eg hadde ekstra når den andre var til vask. ;)
Brukte sengeteppe fra KID, så slapp eg begynne å fore og sy fleire lag, og tegna mønster av den posen eg allerede hadde.

 Vart VELDIG fornøyd! Syns den ser litt gammal ut på eit vis med dei brune skråbanda, og hadde ALDRI festa ein glidelås før, spurte svigermor om korleis det skulle gjerast, og fekk det til heilt perfekt syns eg..! :) *stolt*

Fargane ser kanskje litt bedre ut på dette bildet uten blitz, sjøl om bildet var dårlig...
Kan bli flinkare til å ta bilder framover ser eg, blir ofte litt overivrig..! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar