onsdag 7. april 2010

Smetteskjerf med matchende lue

Fant ei oppskrift på smetteskjerf i ein blogg for ei stund sidan, og tenkte eg måtte prøve meg på eit sånt eit, og samtidig bli kvitt litt meir av det rosa fleecepleddet og rydde plass til anna stoff! ;)
Det var enkelt og greit å lage, bortsett fra at det var ikkje min dag når det gjald å applikere ting, så endte opp med at eg sydde for hånd, noko eg faktisk er utrulig glad for! Vart veldig søtt synes eg! :)

 Laga ei matchande lue og, såg etter ei lue eg hadde liggande. Og snuppa mi vart unektelig kjempesøt i nye skjerfet og lua si, veldig fornøyd! :)

4 kommentarer:

  1. kjempe søt var jenta di og lua ;)

    SvarSlett
  2. HErremin for ei nydelig snuppe du har:) FInt skjerf og lue også;)

    SvarSlett
  3. Guri så flink du er! Skulle ønske jeg hadde ei lita tulle å sy til. Finnes så mye fint man kan lage til jenter.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for skryt alle 3! :)
    Og ja, nesten altfor mykje fint ein kan sy, blir fort fullt i kommoden! :p

    SvarSlett