fredag 9. april 2010

Flower-power 3

Jada, eg likte nok dette blomsterstoffet ja! ;p
Så da blei det redningen da det gule kosebuksa eg egentlig skulle sy av  noko stoff som hang på ein babygym me skulle kaste, viste seg å kun ha nok stoff til ei HALV bukse! Da måtte eg improvisere..

Tegna mønster av ei bukse eg hadde liggende, i str. 74. Skulle egenlig ha ein fot med kvart stoff framme og bak, men gikk for å lage framdelen gul, med eit par blomster fra den andre stoffet applikert (noko skeivt, skal bruke vliselin neste gang) framme på den eine foten, og bakdelen blomstrete! :)
Lagde og strikken i livet blomstrete.

 Sånn vart den framme, vart skikkelig hippie-slengbukse, and I LOVE IT! =D

Og sånn vart den bak. Ser skeivt ut her, men var ikkje så lett å feste den rett med klesklyper på ein kleshenger..! Må sjå om eg får tatt actionbilder ein dag, for den er berre SÅ KUL på!! :)

Veldig fornøygd med den første buksa eg lagde! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar