onsdag 7. april 2010

Bondegård-smikker

Det har etterkvart blitt ein del av desse kjempekule bondegård-smikkene, da det viste seg at dei falt i smak hos mange andre også, så eg har sydd litt på bestilling av desse, og virker som alle er fornøygd! :)
Dei fleste festes med trykk-knapp, men har og laga eit par med borrelås.
Stoffet er fra Jysk, og fleecen bakpå er fleecepledd frå Jysk!


Gris, som er min favoritt, og den første eg laga! ;)

Høne

Ku

 Sau

 
Og til slutt, geit! :)

 Fleece-bakside, ser litt skeivt ut på bilde men, orker ikkje ta eit nytt eit akkurat no..! ;p

4 kommentarer:

  1. Så gøy at du har fådd dæi blogg:) Da kan æi følge dæi her inne;)
    Kjempefine smekker du har laga.
    ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du har lyst til å følge meg da!! :) Skal inn å legge meg til som følger på bloggen din også! ;)
    Takk for det, ha ein fin kveld du og!

    SvarSlett
  3. så utrolig fine smekker. digger de ;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det,artig å høyre! :)

    SvarSlett