fredag 9. april 2010

Flower-power

Fant eit par kjempekule gamle putetrekk på ein bruktbutikk på Dokka, som kosta meg kanskje 5kr til sammen, og fant ut at dei måtte eg lage noko skikkelig fint av! ;)
Hadde sett ei oppskrift på nettet ein gang på ein såkalla putetrekk-kjole, men den var så simpel og formlaus, at denne kjolen vart laga 80% etter eige hovud hvertfall.. Måtte berre prøve meg fram sidan eg ikkje hadde oppskrift eller noko, og resultatet vart ikkje så værst synes eg! :)

Såg etter lengden og bredden på ein kjole eg hadde liggande, men klipte litt inn oppe og laga løpegangar bak og framme, tredde inn satengbånd og rynka stoffet rundt det, og sydde fast i endane.

Passa perfekt! :) Nokon små forandringar eg evt. vil gjere neste gang, men vart veldig fornøyd med fasong og sånn da, så synes egentlig alt i alt at det vart ganske bra!

2 kommentarer:

  1. Hej. Och vad skoj att du vill vara med i min Giveaway. Himla läcker klänning du har på din dotter. Kramis!

    SvarSlett
  2. Hei! Så hyggelig at du stakk innom, og tusen takk for skryt! :) Spent på hvordan det går på giveawayen din! ;) Klem tilbake!

    SvarSlett