fredag 16. april 2010

Eg vant, eg vant!!

Deltok på ein giveaway hos Majas Hobbykrok for ei stund sida, og jammen fekk eg ikkje e-post for nokon dagar sidan om at eg var den heldige vinnaren av ei kjempekul heildrakt med elefantar på som ho har sydd!! :)
Så utrulig moro! Hadde eeeegentlig tenkt å gi den vekk, men, den var så god og mjuk og passa heilt perfekt, så den får heller bli sendt videre som arvegods! ;)

Ser ut til at den falt i smak, hehe... TUSEN TAKK til Maja for den kjempefine premien!! :)

4 kommentarer:

  1. Så gøy at den passet :)

    SvarSlett
  2. Ja, eg trudde egentlig den kom til å være for liten, så det var kjekt!! :) Så moro at du har lagt deg til som følger også da!! :) Ha ei kjempefin helg!

    SvarSlett
  3. Kan ikkje du laga ein sånn lignande te Noah Aleksander da? :)
    -Isabelle

    SvarSlett
  4. Eg ha nett lagt vekk den der, for liten no.. So hvis an passa str. 68 ca kan e slenga an inn t deg..? :p

    SvarSlett