tirsdag 18. januar 2011

Livsteikn!

No er det jammen lenge sidan eg har fått tid til å poste noko her, nesten så eg skammar meg litt... MEN! Her kjem ein liten oppdatering fra meg hvertfall! :) Er ikkje så mykje eg har fått gjort siste tida, er denne lampa som dykk får sjå no, og ei smikke som eg skal legge ut ein av dagane. Fekk forøvrig ny symaskin til jul, så håpar på å snart vere tilbake for fullt! ;)

Omsider, har eg fått somla meg til å gjere denne heller kjedelige lampa :

Om til denne freshe og veldig mykje artigare versjonen av seg sjølv:


Utruleg kva litt decoupage-lim og ein serviett kan gjere!! ^^
Eg syntes den gjorde seg veldig bra i glaskarmen min, den kom ikkje heilt til sin rett på det første bildet der den hadde lys på men.. 
Kva syns dykk? :)

8 kommentarer:

  1. fiiiin blogg du har no! :) kuuuult! :)

    SvarSlett
  2. Fin lampe du har laga,Lene!!:-)

    SvarSlett
  3. Kjempe, kjempe fin ^^ Gleder meg til å sjå meeeir!

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Koselig at du ville bli med på min give away :)
    Så fin den lampa ble..
    Hvordan festet du stoffet??

    Klem Ida

    SvarSlett
  5. :) Hurra for nr 100!!! Du, så stilig lampe! Jeg lurer også på det samme; hvordan festet du stoffet? Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig at du er med i englebarnakonkurransen ♥ Bli gjerne med i Piffa-konkurransen også! Lykke til i trekningen!

    Klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for fine tilbakemeldinger alle sammen! :) Eg er litt sløv for tiden med å poste nye ting, men det tar seg opp no når sommeren og energien kjem for fullt! ;)

    Gløymte heilt å skrive i innlegget at den er laga ved hjelp av servietter og decoupage-lim! Smører på lim, og legger servietten oppå, kan godt ha eit lag lim på toppen også, men eg hadde ikkje matt lakk. Bruk berre ytterste laget av servietten! Dette kan du gjere på omtrent alle slags matrialer! :)

    Så krysser eg fingrene for at eg har lykken med meg på giveawayene, spennande! ^^

    SvarSlett